Ahad, 4 September 2011

Mukadimah

Assalamualaikum warahmatullahiwabaarakaatuh

Ini merupakan corentanku yang pertama kali dibuat di ruang maya yang tiada sempadan ini. Aku berharap tiap-tiap apa yang aku tulis ini dapat menjadi iktibar dan sumber inspirasi aku untuk terus menjadi seorang muslim yang baik, anak yang baik, murid yang baik, pekerja yang baik, guru yang baik hatta hinggalah segenap aktiviti aku semuanya baik. Aku juga terpanggil untuk menulis sekadar tatapan dan luahan serta buah fikiran yang tidak dapat ku lontarkan di dunia realiti. Tiap-tiap manusia pasti ada kecenderungannya, namun tatkala sesuatu argumentasi jika dipanjangkan dengan emosi, maka hilanglah segala integriti tak kiralah di pihak mana pun kita berpaut. Justeru mungkin ada diantara tulisanku ini mungkin bertumpu pada sesuatu pihak, namun, percayalah saya juga adalah seperti kalian, insan yang inginkan kebenaran dan akan terus mencarinya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan